بهارهبهاره، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

بهار زندگیم

عروسک خوشگلم به مهدمیرود.........

1392/7/8 10:38
706 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترنازمامانیقلب

الان که دارم این پست میزارم تو رفتی مهد وامروز اولین روز جدایی من و تو برای چندین ساعت هستش،دیروز باهم رفتیم وتو رو برای مهدثبت نام کردم و یه دوساعتی اونجا موندی ومن هم همراهت بودم تابه محیطش عادت کنی خداروشکربهونه نگرفتی وبازی کردی ،فکرکردیم اگه چندساعتی بیرون ازخونه باشی ازتنهایی درمیای و هم حوصلت سرنمیره و هم به محیط بیرون و در کل بیشتر اجتماعی ترمیشی به خاطر همین با بابایی تصمیم گرفتیم بزاریمت توی مهدالبته بیشترمیخواستیم توروبزاریم کلاس زبان ولی به خاطرسنت قبول نکردن گفتن نمیتونی یک ساعت مدام سرکلاس بشینی وبرات سخته ایشالله سال دیگه میزاریمت کلاس زبان،البته این مهدی که میری توش زبان هم یادمیدن،اسم مهدکودکی که میری سوگلی هستش تاساعت 12اونجایی واونجا بهت زبان انگلیسی،قرآن، نقاشی،سفال گری و ژیمیناستیک وباله و.... یادمیدن امیدوارم کلاس هاش خوب باشه وتوازش راضی باشی وزودخسته نشی

امروزصبح همراه بابایی به مهدرفتی وباباییت خیلی ذوق زده بودوخوشحال ومیگفت دختر گلم دیگه بزرگ شده ومن دارم میبرمش مهدایشالله یه روزی هم میرسه که هرروزصبح ببرمش مدرسه خلاصه اولین روزمهدت رو داری تجربه میکنی دیشب زیادنتونستم خوب بخوابم یه حس عجیبی داشتم استرس همراه یه خوشحالی غمناک،خوشحال ازاین که توروزبه روزبزرگ میشی وغمگین وناراحت از اینکه برای چندساعتی ازت دورخواهم بودهی خواب مهدکودک تومیدیدم الان یه دوساعتی میشه که ازهم دوریم ولی به اندازه تموم دنیا دلم برات یه ذره شده وهی ساعت ونگاه میکنم که کی 12میشه بیام دنبالت نمیدونم توهم دلت برام تنگ شده یانه به هرحال امیدوارم تجربه شیرینی واسه هردومون باشه.

دخترگلم آماده رفتن به مهد

 

بابایی وبهاره دست در دست هم آماده برای رفتن

بهاره جونممم در اولین روزمهدش:

3 سال و 2 ماه و 19 روز سن دارد به امید روزی که به مدرسه خواهی رفت عسلکممممممممقلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

SaYa
10 مهر 92 13:57
عزیزززززم سلام خوبی مهربونم؟
الهی من قربونت برم که داری میری مهد عزیزدلم
یاد روزایی افتادم که من و آبجیم با داداشم میرفتیم مهد...
چقدر زود گذشتن واقعا
حتی الان که فکرشو میکنم فرصت نشده پلک روی هم بزارم...
امیدوارم که برای بهاره جون پر از موفقیت باشه و همیشه بهترینها براش رقم بخوره


مرسي عزيزدلم
عشق یعنی...
11 مهر 92 11:06
سلام
این شاله پیشرفت های بعدی اش


ممنون عزيزم
عشق یعنی...
13 مهر 92 9:25
با اجازه تون لینک شدین


همچنين عزيزم

donya
4 دی 92 14:48
. ____________&&&____&&& _¯_¯ _¯_¯. ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& ______________&&&____&&& _¯_¯_¯_¯. ______________&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& &&&&&&&______&&&____&&& _¯_¯_¯_¯. _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& _____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& &&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&& _______________________________&&&________&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& ______________________________&&&&&&&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯._¯_¯ _¯_¯. &&& &&&______&&&&&______&&&&&&& &&&______&&__&&_____&&&&&&& &&&&&&&&&&&&&_____&&& _¯_¯_¯_¯. __________&&&________&&& __________&&&________&&&&&&& ____&&____&&&_______&&&&&&& _¯_¯ _¯_¯. ____________&&& _____________&&& ______________&&&& _¯_¯_¯_¯. به وبلاگ منم سر بزنید نظر یادتون نره